Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Η καλόγρια και τα λουκουμάκια

Catholic nunImage via WikipediaΜια βροχερή νύχτα κάπου στην Εθνική Οδό, μια καλόγρια κάνει ότο-στοπ.

Ξαφνικά σταματάει μπροστά της μία γκομενάρα με μία boxter.

Αφού της λέει η καλόγρια ότι θέλει να πάει στο μοναστήρι της λίγο πιο έξω από την Λαμία μπαίνει μέσα και ξεκινάνε.

Η καλόγρια εντυπωσιασμένη από την εμφάνιση της κυρίας την ρωτάει κάποια στιγμή:

- Πολύ ωραία τα παπούτσια σας,

- Ναι ναι, είναι Prada, 700 ευρώ κάνουν!

- Δώσατε 700 ευρώ για παπούτσια; την ρωτάει γεμάτη έκπληξη η καλόγρια

- Α, όχι όχι, ένα στοματικό στο αφεντικό μου έκανα και μου τα πήρε δώρο!

-A!!, Μάλιστα…και το φόρεμα σας πολύ εντυπωσιακό της ξαναλέει λίγο αργότερα η καλόγρια!

- Α ευχαριστώ της λέει η γκόμενα, είναι Channel 4.000 ευρώ κάνει.

- Παναγιά μου, δώσατε 4.000 ευρώ για φόρεμα!; την ξαναρωτάει η καλόγρια.

- Όχι όχι, ένα διπλό σουσέλ , έκανα με δύο επιχειρηματίες και μου το έκαναν δώρο!



Αφού φτάνουν στον μοναστήρι την ώρα που κατεβαίνει η καλόγρια λέει στη γκόμενα:

- Πάντως το αυτοκίνητο σας φαίνεται πολύ ωραίο.

- Ναι είναι porsche, βλέπεται 165.000 ευρώ είναι αυτά!

- Αφού παθαίνει μίνι εγκεφαλικό η καλόγρια την ξαναρωτάει:

-Καλά, δώσατε τόσα λεφτά για αυτοκίνητο;

- Ε όχι βέβαια, μια π@ρτούζα με 4 εφοπλιστές έκανα και μου το πήραν δώρο.

Αφού ευχαρίστησε την κυρία η καλόγρια έφυγε να πάει στο μοναστήρι της.

Την ώρα που ετοιμαζόταν να ξαπλώσει ακούγεται ένα ανεπαίσθητο χτύπημα στην πόρτα της.

- Ποιος είναι; ρωτάει.

- Εγώ Φωτεινή μου, ο πατήρ Ευγένιος, ακούγεται μια φωνή απ’ έξω γεμάτη υπονοούμενα.

- :Άει παράτα μας ρε Ευγένιε και εσύ και τα λουκουμάκια σου!
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...